fbpx

שמועות סביב השחרור הקרוב של אייפון 15

אהבתם? שתפו

עולם הטכנולוגיה גועש בשמועות ובספקולציות לגבי השחרור הקרוב של אייפון 15 (iPhone 15) של אפל, ככל שאנו מתקרבים לאירוע המיוחד הבא של אפל. המאמר מסכם את השמועות המדוברות ביותר.

 

שני דגמים מתקדמים

שמועה מפתיעה מציעה שאפל עשויה לשחרר גם אייפון 15 פרו מקס וגם אייפון 15 אולטרה בהמשך החודש.
ספקולציות אלו עשו סיבובים, אם כי רבים מאמינים כי מדובר במהלך לא סביר של אפל בשלב זה. Tech Radar מציין ששחרור שני דגמים גדולים ומתקדמים בו זמנית לא נראה סביר מדי כרגע.

 

שינויים במיתוג

כאשר צצו לחישות על המיתוג "אייפון 15 אולטרה", רבים הניחו שאפל תשנה את שם ספינת הדגל שלה מ"פרו מקס" ל"אולטרה" האלגנטי יותר. עם זאת, מדליף בשם Majin Bu מציע ששני הדגמים עשויים להיות באופק.
MacDailyNews מתעמק בשינוי הפוטנציאלי הזה באסטרטגיית המיתוג.

 

שדרוגי עיצוב

ה-iPhone 15 Ultra ו-iPhone 14 Pro Max עשויים להיראות דומים מרחוק, אבל לפי השמועות ה-Ultra יש לו עיצוב חדש ומפותל יותר עם מסילות צד מטיטניום. זה יסמן שינוי עיצובי משמעותי מהדגם הקודם. Toms Guide מספק דף המשווה בין שני הדגמים.

 

מבט ראשון על אייפון 15

דליפה עצומה של יחידות דמה עבור כל הדגמים הקרובים של אפל העניקה לחובבים את המראה הטוב ביותר שלהם עד כה בדור הבא של מכשירי האייפון. יחידות אלה, המשמשות לעתים קרובות לייצור מארזים, מציגות את הצבעים השמועות עבור דגמי האייפון 15 ואת הגימורים היותר יוקרתיים עבור האייפון 15 פרו. הדלפה זו שותפה על ידי סוני דיקסון, הידוע בחשיפת עיצובי אייפון לפני השקתם הרשמית. iMore מספק מבט מפורט על התמונות שדלפו.

 

מפרט ותאריך יציאה

האייפון 15 אמור להיחשף בקרוב, עם אירוע המוצר של אפל בספטמבר ממש מעבר לפינה.
בעוד אפל נותרה קשוחת שפתיים לגבי התוכניות שלה, הדעה הרווחת היא שהאייפונים החדשים יהיו כוכבי התוכנית. Toms Guide דן במפרטים ובמאפיינים הפוטנציאליים של הדגמים הקרובים.
כמו תמיד, חיוני לגשת לשמועות האלה עם קורט של ספקנות. רק הזמן יגיד מה אפל מחכה לקהל המעריצים הנאמן שלה. עקבו אחרי ההכרזה הרשמית וחשיפת הדור הבא של מכשירי האייפון!

* התמונות הן להמחשה בלבד.

 

השאר תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מוצרים חדשים

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

נגישות

הודעה חשובה ללקוחותינו!

לקוחות יקרים,

עקב המצב הביטחוני ישנם עיכובים במשלוחים של המוצרים שלנו מחו"ל.

עמכם הסליחה!