fbpx
- Since 2018 -

למה כדאי לקנות אצלנו?

קניה בטוחה

אצלנו הקניה היא באמצעות Paypal, כך תוכלו להיות בטוחים שמספר כרטיס האשראי לא שמור אצלנו ולא יכול להגנב. אין לכם Paypal? לא נורא, עדיין ניתן לבצע את הרכישה דרך מערכות הסליקה המתקדמות של Paypal, בצורה מאובטחת ובטוחה ובלי להעביר אלינו ישירות את פרטי כרטיס האשראי.

יש עם מי לדבר

ניתן ליצור עימנו קשר דרך קישור של שירות הלקוחות המופיע בתפריט הראשי של האתר. אנחנו נדאג לעדכן אתכם בכל שלב מה קורה עם ההזמנה ואם עדיין יש שאלות, נשמח שתפנו אלינו ונשמח עוד יותר לסייע.

סחורה איכותית

אנחנו בוחרים בקפידה רבה את הספקים מולם אנו עובדים. הספקים הם בעלי הדירוג הגבוה ביותר למסירה מהירה, מוצרים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר.

המחירים הכי משתלמים

אנחנו עושים את המקסימום בכדי לגבות מכם את המינימום. אנחנו בודקים כל הזמן את הספקים שלנו ומביאים לכם את המוצרים הטובים ביותר במחיר המשתלם ביותר עם עליות שילוח מינימליות.

משלוחים ישירים

המוצרים שלנו נשלחים מהמחסנים שלנו בחו"ל ישירות עד הצרכן. החיסכון באיחסון בחו"ל מאפשר לנו לספק את המוצרים במחירים זולים במיוחד. זמן ההספקה הינו כ-20 ימי עסקים בתלות בדואר.

מבחר מגוון ואיכותי

אצלנו תמצאו את המגוון הגדול ביותר לגאדג'טים צעצועים ומשחקים לכל הגילאים​. אנחנו דואגים לבדוק את הספקים שלנו בצורה יסודית ולבדוק את המוצרים כך שיתאימו לרמת האיכות שקבענו עבור המוצרים באתר שלנו.

aplace2buy.com

אתר הקניות המשתלם ביותר
נגישות

הודעה חשובה ללקוחותינו!

לקוחות יקרים,

עקב המצב הביטחוני ישנם עיכובים במשלוחים של המוצרים שלנו מחו"ל.

עמכם הסליחה!