fbpx

האם באמת צריך כיסוי מגן למכשיר הסלולר?

אהבתם? שתפו

לפני כבר יותר מעשור הושק האייפון הראשון, אחריו הגיעו עוד דגמים רבים וקמו לו מגוון מתחרים הנתמכים במערכת הפעלה של אנדרואיד. עם כניסתו של דור חדש של מכישירים חכמים נוצר גם הצורך להגן על אותם מכשירים.

למה צריך להגן עליהם?

המכשירים החכמים עולים הרבה מאוד כסף, לעיתים יותר אפילו ממחשב שולחני, בדרך כלל, אלפי שקלים. לא נרצה שילווה אותנו כל היום מכשיר שבור שכלל לא ניתן להחזיקו ביד בצורה נוחה, או שהמסך שלו שבור לרסיסים.

אנחנו נרצה לשמור על ההשקעה שלנו. השקעה שתלווה אותנו כ-3 שנים. נרצה שהוא ישאר יפה ונוח לשימוש כמו ביום הראשון שרכשנו אותו. הכיסויים מגיעים למלא צורך זה בידיוק.

אבל הגנה איננה תמיד הסיבה היחידה לזה שנרצה כיסוי. בגלל שהמכשיר נמצא ברשותנו זמן רב, לפעמים כבר נמאס לנו מצורתו ונרצה לשדרג אותו בלי להשקיע עוד אלפי שקלים.

אז איך מגנים עליהם?

ישנם מספר דרכים להגן על המכשיר, האחד הוא כיסוי אשר מכסה את שיטחו האחורי של המכשיר ואת צדדיו, תוך שהוא מגן על המכשיר מכל צדדיו, כולל המצלמות, אך משאיר את המסך חשוף. מה שמביא אותנו לחלק השני: הגנת המסך. זו תתבצע באמצעות חיפוי אשר מגן משריטות וממכות.

כאן נכנסות לשיקול העדפות האישיות של כל אחד ואחד מאיתנו. יהיו כאלו שירצו כיסוי שישמור על המכשיר מחד, אך לא יפגע במראהו. כיסוי שקוף יכול לתת מענה מושלם לדרישה זו. כשמנגד יהיו אלו שירצו לתת למכשיר שלהם צבע חדש, איורים מיוחדים, כיסוי עם תמונות מסידרה שהם אוהבים במיוחד (כמו ״דברים מוזרים״) ועוד ועוד אפשרויות.

לא רק הגנה, גם פונקציונאליות נוספת

כיסוי יכול לשמש אותנו לא רק להגנה על המכשיר. כיסוי יכול להכיל פונקציונאליות נוספת, כגון ארנק. כשיוצאים מהבית לא נשכח לקחת איתנו את מכשיר הסלולר, אבל אנחנו צריכים גם את הרישיון שלנו, כרטיס אשראי ואף כסף מזומן. מה שמכריח אותנו לקחת איתנו גם ארנק. מעתה ניתן לאחד בין השניים ולקחת איתנו רק את מכשיר הסלולר, כאשר הכיסוי שלו ישמש אותנו כארנק. או שמספיק רק מחזיק לכרטיסים.

המחיר

גם המחיר חשוב. אומנם נרצה כיסוי טוב ויפה, אבל אם נלך לאתר של אפל, או של המורשים, נמצא כי כיסויים עולים מאות שקלים. אפשר גם אחרת. אפשר למצוא אצלנו כיסויים באותה רמת איכות, אך בגלל שלא מתלווה אליהם שם מותג מוביל ומאחר והמוצרים מגיעים ישירות מהמחסנים שבחו״ל ולא צריך להחזיק בארץ מלאים באיחסון יקר, ניתן לקזז הוצאות אלו ולספק לצרכנים מוצרים אשר מספקים את אותה רמת הגנה, לעיתים אף יותר טובה, במחיר זול בעשרות אחוזים.

הכיסויים שלנו

באתר שלנו, aplace2buy.com תמצאו מענה לכל סוגי הכיסויים הללו. כל הכיסויים הם באיכות גבוה ובמחירים הנמוכים ביותר באינטרנט ובכלל. המגוון שאנו מציעים באתר הוא הנרחב ביותר והוא מתעדכן מידי יום. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון הכיסויים לאייפון ולמכשירים אחרים.

השאר תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מוצרים חדשים

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

נגישות

הודעה חשובה ללקוחותינו!

לקוחות יקרים,

עקב המצב הביטחוני ישנם עיכובים במשלוחים של המוצרים שלנו מחו"ל.

עמכם הסליחה!